[RB:Blog_Title]

امروز :
2
نفر آنلاين
تبليغات
درباره سايت

ورود کاربران
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات
موضوعي ثبت نشده است

خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است

آرشيو لينک ها
تبادل لينک هوشمند
لینک :
آمار و اطلاعات
بازدید امروز : 145
بازدید دیروز : 80
افراد آنلاین : 2
کل بازدیدکنندگان : 1907
کدهاي اختصاصي

تبليغات

نرخ تبديل چيست و چگونه مي توان آن را محاسبه كرد؟


نرخ تبديل غالباً حاصل تقسيم پارامتري بر پارامتر ديگر است و در واقع يعني پارامتر اولي با چه نسبتي به پارامتر دوم تبديل مي شود. نرخ تبديل يك سنجه است كه مي تواند بر حسب پارامتر هاي مختلف سنجيده شود. تيم مجرب آويناوب با داشتن كارشناسان مجرب در زمينه سئو و طراحي سايت، شما را با واژه Conversion Rate و افزايش نرخ تبديل كمك مي كند. نرخ تبديل چيست و چگونه مي توان آن را محاسبه كرد؟ نرخ تبديل چيست بياييد فرض را بر اين بگذاريم كه خارج از فضاي ديجيتال هستيم. مي خواهيم نرخ تبديل يك فروشگاه يا بوتيك را محاسبه كنيم. مي خواهيم محاسبه كنيم در طول روز چند نفر وارد مغازه شده و چه تعداد از آن ها خريد كرده اند، اين يكي از سنجه هايي است كه مي توان محاسبه نمود. اما سنجه هاي ديگري هم داريم كه غيرقابل محاسبه است مثل ميزان رضايت مشتري بعد از خريد، زيرا كيفي است و تنها با نظر سنجي مي توان پي برد، اما باز هم عدد محاسبه شده زياد دقيق نيست. بفرض 80 نفر وارد مغازه شده اما 20 نفر از آن ها خريد كرده اند، نرخ تبديل در اينجا مي شود 20%. ما سنجه هاي مختلفي داريم و نحوه محاسبه هر يك متفاوت است. سنجه هاي كسب و كارها متفاوت است و مهم اينست كه كدام سنجه ها را مورد نظر قرار بدهيم. يكي از سنجه هاي مهم قابل محاسبه در فضاي ديجيتال، نرخ تبديل است. براي اينكه اين موضوع بهتر در ذهن ما بماند به چند مثال توجه مي كنيم چرا كه گاهاً نرخ تبديل را اشتباه محاسبه مي كنيم. ابتدا بايد ببينيم چي به چي تبديل مي شود؟ چي اول معمولاً چيز واضحي است مثلاً بازديدكننده، مصرف كننده، مشتريان سابق يا كساني كه قبلاً ثبت نام كرده اند، اما چي دوم قدري نكته دار است. مثلاً شما فرض كنيد كه يك لندينگ پيج يا صفحه فرود طراحي مي كنيدتبليغات اينترنتي يا تبليغات كليليكي مي دهيد در يك سايت خوب، اتفاقي كه مي افتد چيست؟ در صفحه فرود مي گوييد لطفاً ايميل خود را وارد نماييد بعد مي گوييد خب نرخ تبدلي يعني همين. ابتدا تعداد كليك ها را مي شمريم سپس با توجه به گوگل آناليتيكس مي گوييم چند نفر وارد پيج شده و در نهايت چند نفر فرم را پر كرده اند و ايميل خود را وارد كرده اند. اينجا نرخ تبديل مي شود؛ نرخ تبديل بازديد كننده به contact point يا اطلاعات تماس. ممكن است كسي بگويد كه براي من مهم نيست چند نفر فرم را پر كرده اند براي من مهم اينست كه چند نفر ايميل اولي را كه ميفرستم را باز مي كند، نرخ تبديل واقعي اينست، اين هم درست است. اما نفر ديگر مي گويد براي من مهم است كه چند نفر با ايميل وارد سايت من شده اند در واقع منجر به بازديد كننده تكراري Returning Visitor شد، مي خواهم متوجه شوم كه تبليغات كليكي چه تعداد بازديد كننده براي من ايجاد مي كند. پس اين خيلي مهم است كه چه پارامتري به چه پارامتر ديگري طي چه فرآيندي و در چند مرحله تبديل مي شود. يكي از اشتباهات متداول اينست كه ما در انتخاب لندينگ پيج يا آنچه را كه مي خواهيم بر اساس آن Conversion Rate را محاسبه كنيم، اشتباه مي كنيم. حتما بخوانيد نكات طلايي در بهينه سازي وردپرس ما ديجيتال ماركتينگ ها معمولاً Conversion Rate را بصورت جزئي و مرحله به مرحله محاسبه مي كنيم و به آن قيف بازاريابي Marketing Funnel مي گوييم. هدف ما اينست كه مرحبه به مرحله كانورژن ريت را بالا ببريم و در نهايت منجر به بهبود كانورژن ريت اصلي شويم. مثال: 1000 نفر يك تبليغ را مشاهده كردند، 5 نفر بروي آن كليك كرده، تبديل بازديد كننده به كليك كننده را CR1 (Click Rate) گويند. حال در صفحه ديگر اطلاعات محصول را قرار داده و بازديدكنندگان را تشويق ميكنيم كه سبد خريد را پر كنند و در اين بين تنها سه نفر سبد خريد را پر كرده اين نرخ تبديل را CR2 مي گويند، اما تنها 1 نفر درگاه پرداخت را انجام داده و خريد را نهايي مي كند، نرخ تبديل در اينجا 0.001% است. ادامه مطلب
برچسب:
+ نوشته شده: 1396/8/22 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟


همين حالا گوگل كروم خود را باز كنيد و در گوگل هر چيزي كه به فكرتان رسيد را جست و جو كنيد. از ميان نتايج جست و جو كدام يك از سايت ها را باز مي كنيد؟ مسلما از بين نتايج جست و جو ۳ سايت اول را باز خواهيد كرد. اگر خيلي حوصله داشته باشيد وبه نتيجه دلخواه خود نرسيده باشيد نهايتا به سراغ سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو قرار دارند مي رويد.

هدفم از اين مثال اين بود كه سايت هايي كه در صفحه اول نتايج جست و جو در هر موضوعي قرار دارند ترافيك بيشتري نصيبشان مي شود. و اين ترافيك كاملا اورگانيك است. به خاطر اينكه شما دقيقا به دنبال نيازتان بوديد. هيچ وقت براي سرگرمي به دنبال خريد محصولي به صورت آنلاين در گوگل نمي گرديد!

در اين مقاله قصد دارم در مورد اهميت سئوي سايت و اينكه واقعا چرا بايد سايت خود را سئو كنيم صحبت كنم. اگر مي خواهيد براي دراز مدت و با هزينه خيلي كمتر از تبليغات شامل هزينه روي سايت خود سرمايه گذاري كنيد تا انتهاي اين مقاله همراه من باشيد.

چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟

ترافيكي كه از طريق گوگل وارد وب سايت شما مي شود به هيچ وجه قابل مقايسه با ديگر روش هاي تبليغاتي نيست. فرض كنيد از طريق تبليغات كليكي كمپيني را راه اندازي كرده ايد. افرادي كه روي بنر تبليغاتي شما كليك مي كنند ممكن است از روي سرگرمي و از روي حس كنجكاوي روي بنر شما كليك كرده باشند. فقط براي اينكه بنر شما جذاب و زيبا بوده است.

البته در بسياري از مواقع ديده شده است چنين ورودي هايي نصيب وب سايت تبليغ دهنده مي شود. در اين صورت با احتمال خيلي زياد ممكن است تبديلي انجام نشود. در واقع نرخ تبديل بسيار پايين است. فقط به خاطر اينكه بازديدكننده اي كه روي بنر مورد نظر كليك كرده اصلا هدفمند نبوده است.

البته اين فقط يك مثال بود و به هيچ وجه قصد زير سوال بردن تبليغات كليكي را ندارم. در بسياري از مواقع هم بوده كه كمپين هاي موفقي در تبليغات كليكي راه اندازي شده اند و فيد بك بسيار خوبي هم داشته اند. البته بستگي به نوع و موضوع كسب و كار هم دارد. اين گونه تبليغات بيشتر به درد وب سايت هايي كه جامعه هدف گسترده اي مثل تخفيفان دارند مي خورد.

حتما بخوانيد  رونق فروش با طراحي سايت

 

اگر سرمايه براي تبليغات نداريد همين حالا به سراغ سئو برويد

بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي نوپايي كه به شركت ما (آويناوب) مي آيند گله از هزينه هاي بالاي تبليغاتي مي كنند. ما هم به عنوان يك پيشنهاد مقرون به صرفه سئوي سايت را به اكثر آن ها پيشنهاد مي كنيم.

هر كسب و كاري براي موفقيت نياز به بيشتر ديده شدن دارد. فرض كنيد بهترين كيفيت را براي مشتريان خود محيا كرده ايد. چه از نظر محتوا و چه از نظر خدمات و محصولاتي كه ارائه مي كنيد. تا زماني كه مخاطبان شما نتوانند با كسب و كار شما آشنا شوند اين همه زحمتي كه كشيده ايد به چه دردي مي خورد؟ اين كيفيت عالي كه دم از آن مي زنيد را كي مي خواهد ببيند؟

زماني كه قصد داريد بهترين مشتريان را از آن خود كنيد بايد به فكر جذب آن ها از طريق موتورهاي جست و جو باشيد. با سئو و بهينه سازي سايت خود براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو و كمي دندان روي جگر گذاشتن مي توانيد با كمترين هزينه (نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي) بهترين بازخورد را از وب سايت خود دريافت كنيد.

 

از كجا بايد سئوي سايت را شروع كنيم؟

سئو و بهينه سازي سايت براي گوگل و ديگر موتورهاي جست و جو شايد به نظر خيلي از دوستان كار ساده اي باشد! به اين خاطر كه همين حالا در وب ايراني منابع زيادي از آن وجود دارد. شايد با مطالعه آن ها تا حدودي امكان يادگيري آن باشد.

ولي آيا واقعا سئو به همين جا ختم مي شود؟ آيا با خواندن و دانستن يك سري از فاكتورهاي سئو مي توانيد سايت خود را سئو كنيد؟ جواب اين اين سوال در صورتي بله است كه تجربه بالايي در اين زمينه داشته باشيد.

به خاطر اينكه سئو علمي است كه بايد به صورت تجربي آن را ياد گرفته باشيد نه فقط تئوري! در سئو يك سري ريز كاري هايي وجود دارد كه تا روي سايت خود يا هر سايت ديگري آن را تجربه نكرده باشيد نمي توانيد طعم موفقيت در سئو را بچشيد.

حتما بخوانيد  اشتباهات رايج در بازاريابي محتوا و راهكارهاي آن ۸

به طور مثال آموزش هاي زيادي در رابطه با لينك سازي خارجي براي سايت يا همان ساخت بك لينك در وب وجود دارد. ولي آيا فقط از طريق همين آموزش ها مي توان بهترين و با كيفيت ترين بك لينك ها را براي سايت خود بسازيد؟ مسلما اين طور نيست! در بسياري از مواقع ديده شده پروسه لينك سازي براي وب سايت مورد نظر سودي نداشته كه هيچ بلكه ضرر هم داشته است. فقط به خاطر اينكه اين كار به صورت اصولي انجام نشده است.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/8/15 ساعت: 10 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

اهميت استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين


بازاريابي محتوا يا Content Marketing يكي از بهترين روش هايي است كه با استفاده از آن مي توانيد مخاطبان خود را به كسب و كارتان جذب كنيد. در واقع امروزه بازاريابي محتوا مثل يك قلاب عمل مي كند. از طريق توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود مي توانيد افراد زيادي را به سمت كسب و كار خود سوق دهيد. در اين مقاله كه از آويناوب منتشر شده است قصد دارم در مورد بازاريابي محتوا و اهميت استفاده از آن در كسب و كارهاي آنلاين صحبت كنم. پيشنهاد مي كنم در اين مقاله هم همراه من باشيد.

اهميت استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين

بازاريابي محتوا يكي از بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي است كه صرفا با توليد محتواي مورد نياز مخاطبانتان در قالب هاي مختلف مي توانيد با مخاطبانتان در تعامل باشيد. هر وقت صحبت از توليد محتوا مي شود فكر همه به سمت نوشتن مقاله مي رود. اكثر افراد ، توليد محتوا را در قالب توليد محتواي متني يا همان مقاله نويسي مي بينند. در صورتي كه ديگر فرمت هاي محتوايي مثل ويدئو و پادكست طرفدارهاي بيشتري نسبت به محتواي متني دارند. سايت هايي مثل “سبكتو” از طريق توليد فايل هاي صوتي در قالب پادكست اقدام به توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود كرده اند. سوال من از شما اين است كه آيا همين مقاله اي كه الان در حال مطالعه آن هستيد به صورت صوتي در اختيار شما بود راحت تر نبوديد؟ در ادامه مواردي را عنوان مي كنم تا با اهميت اين روش بازاريابي اينترنتي در كسب و كارهاي آنلاين بيشتر آشنا شويد.

1.كم هزينه بودن

هزينه توليد محتوا نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي خيلي ارزان تر است. شايد پيش خود فكر كنيد براي توليد محتواي ارزشمند بايد هزينه هاي زيادي را پرداخت كنيد. در بسياري از مواقع اين طور است ولي نسبت به هزينه هاي ديگر روش هاي تبليغاتي مثل تبليغات كليكي بسيار ارزان تر است. از اين بابت مي گويم كه توليد محتوا براي شما بسيار ارزشمند تر و ماندگار تر از مثلا تبليغات يك ماهه در يكي از سايت هاي پر طرفدار است. به خاطر اينكه توليد محتوا براي شما مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت مي ماند. از طريق توليد محتواي ارزشمند مي توانيد بسياري از هزينه هاي اضافي خود را كه مثلا صرف تبليغات مي كنيد را حذف كنيد و به جاي آن به صورت دراز مدت سرمايه گذاري كنيد.

حتما بخوانيد  نكات طلايي در تجارت الكترونيك

2.كاربر پسند بودن

هنگامي كه شما يك مقاله با عنوان “چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟” مي نويسيد به اين فكر كرده ايد كه چند نفر به دنبال پاسخ اين سوال هستند؟ اگر در مقاله خود به صورت كاملا دقيق و جامع به پاسخ اين سوال پرداخته باشيد مطمئن باشيد مورد توجه بسياري از مخاطبان شما قرار مي گيرد. بازاريابي محتوا دقيقا يعني همين. يعني براي مخاطبانتان محتوا توليد كنيد نه چيز ديگري! يكي از دلايل استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين اين است كه محتواي توليد شده كاربر پسند است. زماني كه محتواي توليدي شما كاربر پسند باشد اولين قدم را براي جلب اعتماد مخاطبانتان بر داشته ايد. مخاطبانتان به شما اعتماد مي كنند و مشتاق مي شوند تا با ديگر خدمات كسب و كار شما نيز آشنا شوند. شايد ديگر خدماتي كه ارائه مي كنيد پولي باشد.

3.قابليت ويروسي شدن

بازاريابي محتوا پتانسيل ويروسي كردن محتواي شما را دارد. اينفوگرافيك هايي كه در شبكه هاي اجتماعي دست به دست مي چرخند را تا به حال ديده ايد. از همين مسئله مي توان به اين قضيه پي برد كه هر گونه محتوايي قابليت ويروسي شدن را دارد ولي به شرط اينكه جذاب و ارزش افزوده اي براي مخاطب داشته باشد. زماني كه من از محتوايي كه به دستم رسيده است خوشم مي آيد و حس مي كنم به درد ديگران هم مي خورد آن را سريعا براي ديگر دوستانم هم ارسال مي كنم. اگر توانايي توليد محتواي يونيك و ارزشمندي را داشته باشيد فرقي هم نمي كند در چه زمينه اي باشد، مطمئن باشيد كه توسط ديگر كاربران به اشتراك گذاشته مي شود. اگر به اين قضيه شك داريد همين حالا به لينكدين خود سر بزنيد و محتواهايي كه چندين بار به اشتراك گذاشته اند را ببينيد.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/8/11 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

كلمات كليدي طولاني يا long tail چيست؟


كلمات كليدي طولاني يا long tail چيست؟ : كلمه كليدي، عباراتي مرتبط با محتوا و موضوع سايت مي باشد كه كاربران با جستجوي آن ها از طريق موتورهاي جستجو به محتوا يا سايت شما دست پيدا مي كنند. بنابراين انتخاب كلمات كليدي مناسب، موجب جذب كاربران بيشتر مي شود و افزايش بازديد، درنتيجه افزايش ترافيك سايت شما خواهد شد.
موتورهاي جستجو توسط خزندها و ربات هايي كه دارند محتواي سايت شما را مي خوانند و يكي از معيارهاي آن ها براي رتبه دادن به سايت شما، انتخاب كلمات كليدي مناسب و مرتبط مي باشد.

كلمات كليدي طولاني يا long tail چيست؟

كلمات كليدي در چه قسمت هايي از وب سايت قرار مي گيرند :

1- عنوان وب سايت
2- توضيحات وب سايت
3- متن اصلي
4- تگ هاي هدر
5- تگ هاي مهم مانند ايتاليك و بولد
6- ويژگي alt تصاوير
7- ابتدا و انتهاي پاراگراف ها
8- به عنوان انكر تكست و غيره

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/24 ساعت: 10 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

وظايف پدر عروس در روز عروسي


وظايف پدر عروس در روز عروسي و تشريفات عروسي فرزندان پدر و مادر ها بعد از ازدواج فرزندان مسئوليتي هايي بر عهده دارن،  كه اين مسائل را بايد راعت كنند كه زتدگي فرزندشان بهتر شكل گيرد. كه يكي از آن وظايف را در اينجا ميخوانيم، شما مسئوليد كه از دخالت كردن بيجا در زندگي آنها خود داري كنيد. شما ناظر باشد تا آن ها به شما احتياج پيدا كنند.

وظايف پدر عروس در روز عروسي

بهتر است در مورد مسائل مالي خيلي دقيق و ريز بين باشيد و اگر قرار است به دخترتان كمكي كرده باشيد مراقب باشيد غرور آقا دامادتان جريحه دار نشود. و مراقبت از آن ها طوري نشود كه اثر معكوس بر زندگيشان بگذارد، اگر برايتان مقدور است قسمتي از منزلتان را به طور مستقل به فرزندي كه تازه ازدواج كرده و در جستجوي مسكن براي مستقل شدن است را اختصاص بدهيد.

اگر زماني كه دخترتان با دامادتان يا پسرتان با عروستان خداي نكرده اختلافي بينشان بوجود آمده شما چنين وانمود كنيد كه چيزي نميدانيد تا مسئله به مرور زمان بين آن ها حل شود، اگر دخالت و كنجكاوي نكنيد احترامتان بيشتر حفظ ميشود.

در روز عروسي پر عروس وظايفي دارد

وظايف پدر عروس در روز عروسي

او را تا سفره عقد همراهي كنيد

با اين كار شما دخترتان را به خانواده داماد و دااد ميدهد، وظيفه شما ان است كه عروس خانم را همراهي كرده و او را تا محل برگزاري عقد و تشريفات مجالس برده و با او وارد ساختمان مراسم شويد جايي كه داماد منتظر است. وظايف پدر عروس در روز عروسي شرايط ممكن است كمي احساسي شود و شما بخواهيد چند حرف پدر دختري به عروس خانم بزنيد اما مگر مي‌خواهيد او اشك هايش بريزد؟  وقتي به مراسم رسيديد او را بغل كنيد و به او بگوييد كه بينهايت زيبا شده است. و براي او آرزوي خوشبختي كنيد.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/19 ساعت: 10 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

نحوه توليد محتوا در وردپرس


نحوه توليد محتوا در وردپرس : امروزه توليد محتوا در سايت ها از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه توليد محتواي مناسب موجب جذب كاربران به سايت مي شود و همين عامل در افزايش رتبه سايت در موتورهاي جستجو تاثيرگذار خواهد بود .بنابراين توليد محتواي با كيفيت و مطابق بر اصول سئو موجب ترافيك بيشتر، افزايش نرخ تبديل وب سايت مي شود و داشتن سايت خوب وابسته به اين عوامل مي باشد.

مراحل توليد محتوا :
گام اول : توليد محتواي مناسب
در ابتداي كار بايد در مورد عنواني كه مي خواهيد توليد محتوا كنيد، اطلاعات اوليه به دست آوريد. در صورتي كه اطلاعات كافي از موضوع موردنظر نداريد، از گوگل كمك بگيريد و سرچ كنيد. مطالب منتشر شده در سايت هاي مختلف را مطالعه كنيد تا اطلاعات كافي در مورد آن بدست آوريد. همچنين مي توانيد در مورد آن از افرادي كه درآن زمينه تجربه و دانش كافي دارند، مصاحبه كنيد و از دانش آن ها بهره بگيريد. سپس يك نرم افزار ويرايشگر متن را باز كرده و شروع به مكتوب كردن اطلاعات و دانشي كه كسب كرديد به زبان خودتان كنيد. سعي كنيد از ابعاد مختلف موضوع موردنظر بنويسيد . براي نوشتن محتواي مناسب بايد ذهني خلاق داشته باشيد يعني بتوانيد موضوع مورد نظر را شرح و بسط دهيد و در مورد ابعاد مختلف موضوع، محتوا توليد كنيد به گونه اي كه خود را جاي خواننده تصور كرده و بتوانيد از ديد آن به موضوع نگاه كنيد. محتواي شما بايد پاسخ سوالاتي كه در ذهن خواننده در مورد موضوع موردنظرش ايجاد شده را بدهد. سعي كنيد محتوا در عين داشتن اطلاعات مفيد و منحصر به فرد، جذاب باشد به طوري كه خواننده را به خواندن آن ترقيب كند. سپس نوشته ي خود را بخوانيد و آن را از نظر آيين نگارشي و محتوا و غلط املايي مورد بررسي قرار دهيد و مشكلات آن را برطرف كنيد. حالا اين سوال مطرح است كه طول پست يا مقاله استاندارد از نظر گوگل چقدر است ؟ امروزه محتواي طولاني مورد توجه گوگل است و بهترين تعداد كلمات براي نوشته  بين 1600 تا 2000 مي باشد. براي اينكه متوجه شويد نوشته شما داراي چند كاراكتر است مي توانيد از قسمت پايين، سمت چپ نرم افزار ورد كنترل كنيد و هم مي توانيد از سايت word counter استفاده كنيد.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/16 ساعت: 11 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

4 راز براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار اينترنتي


كسب و كارهاي اينترنتي زيادي وجود دارند كه بعد از مدتي با شكست مواجه مي شوند و نابود مي شوند. اكثر اين كسب و كارها بدون آگاهي كامل از اصول بازاريابي اينترنتي راه اندازي مي شوند و در نهايت با شكست مواجه و رها مي شوند. واقعا دليل اين كه كسب و كارهاي با سابقه اي بعد از مدت ها از بين مي روند چه هست؟ در اين مقاله قصد دارم در مورد 4 راز براي موفقيت در كسب و كار اينترنتي صحبت كنم. اگر مي خواهيد در كسب و كار اينترنتي خود موفق باشيد و به سمت شكست حركت نكنيد در اين مقاله همراه آوينا وب باشيد.

چه كسب و كارهاي اينترنتي موفق هستند؟

اگر بخواهم خيلي كوتاه بگويم كسب و كارهايي كه از ابزارهاي بازاريابي اينترنتي كه در اختيار دارند به خوبي استفاده مي كنند موفق خواهند بود. البته موفقيت در كسب و كارهاي اينترنتي فقط به اينجا ختم نمي شود. كسب و كارهايي كه مي خواهند موفق باشند ابتدا بايد اعتماد سازي كنند. با گسترش رسانه هاي اجتماعي مردم بيشتر به حرف ديگران در كامنت ها گوش مي دهند. همان جريان تبليغات دهان به دهان است و كمتر كسي ديگر به حرف شما كه يك نفر هستيد گوش مي دهد.

شايد پروسه اعتماد سازي يكم سخت شده باشد. ولي اولين و مهمترين كاري كه هر كسب و كار آنلايني بايد انجام دهد اعتماد سازي است كه روش هاي بسيار زيادي براي اعتماد سازي براي مخاطبان وجود دارد كه در ادامه بيشتر در موردش صحبت مي كنم.

پس كسب و كارهايي موفق مي شوند كه اولا اعتماد سازي خوبي انجام دهند و دوما از رسانه هاي ديجيتالي كه براي تبليغات و بازاريابي اينترنتي وجود دارند به خوبي استفاده كنند.

 

4 راز براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار اينترنتي

پشت هر كسب و كار اينترنتي موفقي رازهايي وجود دارد. كه در ادامه قصد دارم شما را با راز هايي آشنا كنم كه شما هم بتوانيد كسب و كار موفق و پر سودي داشته باشيد.

 

ادامه مطلب

 


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/10 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

ديجيتال ماركتينگ چيست و چه كسي ديجيتال ماركتر است؟


ديجيتال ماركتر: در مورد حوزه ي ديجيتال ماركتينگ ايده هاي مختلفي وجود دارد كه ناشي از تجربه و دانش افراد مختلف اين حوزه مي باشد. هر فردي كه در اين حوزه وارد شده و تجربياتي كسب كرده است، اين تجربيات را به صورت استراتژي فعاليت در اين حوزه به افراد ديگر منتقل مي كند.

ديجيتال ماركتر

در تعريفي كه از ديجيتال ماركتر وجود دارد، به شخصي يك ديجيتال ماركتر مي گويند كه توانايي استفاده از ابزارهاي ديجيتال براي رسيدن به بازاريابي را داشته باشد، به اين صورت كه فرد بايد دائما از ابزارهاي موجود در فضاي ديجيتال آگاهي كسب كند و با آن ها آشنا شود و به طور محدود از آن ها استفاده كند تا به اين بينش برسد كه هر كدام از اين ابزارها در كجا كاربرد دارند و اين اطلاعات به عنوان سلاح هاي ديجيتال ماركتر مي باشند كه آن ها را ذخيره مي كند و در صورت نياز به كار مي گيرد.

اما براي موفقيت در اين حوزه و پيشي گرفتن از رقبا بايد در چند حوزه نظير ايميل ماركتينگ، سئو و بهينه سازي سايت، گرافيك، تبليغات اينترنتي و … به صورت حرفه اي كار كند. در واقع ديجيتال ماركتر با آگاهي از ابزارهاي موجود و امكاناتي كه دارد، اين توانايي را خواهد داشت تا زماني كه فردي براي راه اندازي كسب وكار اينترنتي خود به آن ها مراجعه مي كند، بهترين مشاوره و راهنمايي را به آن فرد بدهد.

 اما اين سوال براي افرادي كه تازه مي خواهند در اين حوزه شروع به فعاليت كنند، وجود دارد، اين كه يك ديجيتال ماركتر خوب بايد در چه حوزه هايي تخصص داشته باشد؟

اما در مورد اينكه در چه زمينه هايي بايد  ديجيتال ماركتر فعال باشد!!

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/3 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

چگونه بهترين شركت را براي سئوي سايت خود انتخاب كنيم؟


همه ما مي دانيم كه سئو سايت نيازمند تخصص و مهارت ويژه اي مي باشد. با جستجوي ساده در اينترنت به سايت هاي زيادي بر مي خوريم كه همگي مدعي اند در كار سئو بهترين مي باشند اما، چقدر مي شود به اين سايت ها اعتماد كرد؟
چگونه بايد به جستجوي حرفه اي ترين آنها بپردازيم؟
در سايت شركت هاي حاصل جستجو به چه مواردي توجه كنيم؟
در اين مقاله سعي داريم بدانيم كه چگونه مي توان با جستجو، يك سايت حرفه اي سئو را كه در كار خود بهترين است، را يافت. هدف ما آشنا كردن شما با نحوه جستجو سايت هايي است كه در كار سئو قوي ترين مي باشند.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/6/27 ساعت: 10 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

بازاريابي شخصي سازي شده


بازاريابي شخصي سازي  شده شيوه اي جديد در بازاريابي مدرن است. روشي كه باعث خواهد شد شما به عنوان صاحب امتياز يك تجارت و يا فردي كه مسئول بازاريابي و فروش است به مخاطبان خود نزديك تر شويد و در نتيجه تاثير بهتري بر روي آنان بگذاريد. من در اين مقاله قصد داريم شما را با اصول اوليه اين روش جديد و نيز نتايج آن آشنا كنم.

بازاريابي شخصي شده چيست؟

بازاريابي يعني انتقال اطلاعات درست در زمان درست به فرد درست. اما هميشه يافتن يك مخاطب درست كار آساني نيست و اينجا است كه پاي بازاريابي شخصي سازي شده به ميان مي آيد. وقتي كسي به شما مي گويد كه لبخندتان بسيار زيباست شما حتما در آن لحظه احساس خاص بودن مي كنيد درست است؟ اين دقيقا كاري است كه بازاريابي شخصي شده انجام مي دهد. بازاريابي شخصي شده عناصري مانند: اطلاعات كاربري،متد هاي رفتار شناسي و جامعه شناسي بهره مي گيرد تا اطلاعات درست را در زمان مناسب به كاربران درست برساند. بازاريابي شخصي سازي شده باعث ايجاد حس خاص بودن در مشتريان شده مي شود.

فوايد استفاده از متد بازاريابي شخصي سازي شده

1-  افزايش نرخ فروش

2 – بدست آوردن اطلاعات بهتر و بيشتر راجع به مشتريان  يك كالا و يا خدمت خاص

3- تضمين بازگشت دوباره مشتري

4- هدفمند تبليغات و نيز كاهش هزينه هاي تبليغاتي

 

يك مثال بسيار مشهور از موفقيت بازاريابي شخصي سازي شده!

تا به حال در سايت آمازون به گشت و گذار پرداخته ايد؟ اگر شما هم مثل من اين كار را انجام داده باشيد حتما دقت كرده ايد كه با جستجو راجع به كالايي خاص، سايت به صورت اتوماتيك كالاهايي مشابه با سليقه شما را پيشنهاد خواهد داد. حتي اگر از سايت خارج شده و بعد از چندين روز دوباره باز گرديد، به نظر مي رسيد كه محتوي سايت بنابر سليقه شما شخصي سازي شده است. اين بار كه به سايت هايي مانند آمازون و يا يوتوب وارد شديد به نحوه برخورد سايت به خودتان بيشتر دقت كنيد.

Personalized Marketing

مشكلات پيش روي بازاريابي شخصي سازي شده

يكي از بزرگ ترين مشكلات پيش روي اين روش تغيير سليقه كاربران است. اين تغييرات همواره در حال رخ دادن است و تنها راه حل آن اين است كه شما نيز همواره به روز باشيد و به نيازهاي جديد كاربران خود دقت كرده و آنان را در نظر بگيرد.

مشكل ديگر جمع آوري اطلاعات در رابطه با كاربران و مشتريان است. شما براي رفع اين مشكل بايد با استفاده از انجام نظر سنجي هاي دوره اي و نيز بررسي دقيق قسمت انتقادات و پيشنهادات موجود در تجارت خود اطلاعات كافي را جمع آوري نماييد.

كلام آخر:

بازاريابي شخصي سازي شده  به روشي بسيار قوي و قابل اعتماد در تجارت جهاني تبديل شده است. اين روش به افزايش رضايت مشتريان و نيز بالارفتن  نرخ فروش كمك شاياني مي كند. در آينده بسيار نزديك ما شاهد استفاده هرچه بيشتر از اين روش خواهيم بود. پس بهتر است شما هم كم كم اين روش را در بازاريابي خود وارد كنيد.

 منبع: سايت آويناوب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/6/22 ساعت: 11 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

عروسي هاي لوكس ايراني، تا چه حد؟ و براي چه؟


برگزاري مراسم عروسي,جشن عروسي,جشن عروسي لوكس


عروسي هاي لوكس ايراني در بنادر تركيه و كارناوال هاي گذر موقت لوكس در خيابان هاي كشور...اسكورت ميلياردي عروس و داماد لاهيجاني...عروسي جنجالي در پارك جنگلي لويزان...يك عروسي در كردستان با هشت هزار مهمان و هشت ميليارد كادو! براي چه؟

اين روزها با يك جست و جوي ساده و مختصر در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي ميتوان ورود موج جديدي از عروسي هاي آنچناني و پرهزينه را در ميان برخي از ايرانيان رويت كرد و شايد اولين سوالي كه به ذهن هر بيننده اي خطور مي كند اين باشد: اين همه ريخت و پاش از آن كيست؟!

با گذر از سنت به مدرنيته، عروسي هاي ايراني نيز تا حدي شكل و سياق زيباي خود را از دست داده و جاي خود را به جشن هاي پر زرق و برق خليج نشين بخشيده است. جشن هايي كه در آنها صرفاً جهت حفظ آبروي ميزبان و گاه نمايش هرچه بيشتر تجمل طراحي ميشنود و ديگر هدف دورهم بودن و جشني جهت شادماني عروس و داماد نيست!

 

برگزاري مراسم عروسي,جشن عروسي,برگزاري جشن عروسي لوكس


با پرس و جو از چند شركت خدماتي در زمينه تشريفات و عروسي مطلع شديم كه اخيراً اجرا و برگزاري مراسم هاي عروسي در تركيه و برخي ديگر از كشورهاي همسايه، خدمات جديدي است كه در اين صنف رونق گرفته و ارائه ميدهند. شركت‌هايي كه با دريافت مبالغ هنگفت، به مشتريان خود و عروس و دامادها و خانواده‌هاي‌شان نويد برگزاري عروسي‌هاي بسيار لوكس و مجلل در بهترين هتل‌ها و قصرهاي استانبول و آنتاليا و... را مي‌دهند.

مسئول يكي از همين شركت‌ها در پاسخ به اين سؤال كه گرفتن عروسي در تركيه و دبي از چه زماني و چطور مرسوم شده است هم اين‌گونه توضيح مي‌دهد:

“برخي عروسي‌هاي برگزارشده متعلق به ايرانيان ساكن در ديگر كشورها، مانند كشورهاي آمريكا و كانادا يا اروپاست كه مي‌خواهند عروسي‌شان در نزديك‌ترين كشور به ايران برگزار شود تا ميهمانان‌شان با خيال راحت‌تري بيايند؛ چون اگر قرار باشد همه اين ميهمانان را به كشور خودشان ببرند هم هزينه جابه‌جايي آن زياد مي‌شود هم ممكن است به همه ويزا داده نشود، از طرفي كشور تركيه از مسافران ايراني ويزا نمي‌خواهد و به همين دليل كار بسيار راحت شده است، برخي از ايرانيان ساكن كشور هم مايل هستند عروسي‌شان در جايي متفاوت و جالب برگزار شود و برخي محدوديت‌ها را هم نداشته باشد، از طرفي خدماتي كه در زمينه عروسي در اين كشورها ارائه مي‌شود، براي خيلي‌ها جالب است و همه اينها باعث شده است، در سال‌هاي اخير برگزاري عروسي‌هاي ايراني در خارج از مرزها رونق بگيرد”

 

مراسم عروسي,جشن عروسي,برگزاري جشن عروسي لوكس


شايد نكته ي قابل توجه ديگر اين عروسي ها، اسامي ميزبانان آنها نيز ميباشد كه در برخي از آنها نام هاي افراد مرفه و گاهاً چهره هاي سرشناس كشور را ميتوان شاهد بود. البته اين را بايد خاطر نشان كرد كه در تمام دنيا افراد مطرح و مرفه نيز گاهاً چنين ريخت و پاش هايي را جهت برگزاري عروسي و جشن هاي خود دارند و اين رويه تنها مختص به كشور ما نيست.

با علم به اين موضوع كه ما در كشوري قرار داريم كه فرهنگ زيباي ساده زيستي ميراث و رسالت اجدادي ماست و دانشگاه هاي ما هرساله مزين به جشن زيباي عروسي دانشجوييست؛ شايد پذيرفتن اين نوع عروسي هاي ناهمگون و ورود فرهنگ تجمل گرايي به كشورمان جاي بسي تآمل و تفكر دارد.

منبع: سايت بيتوته


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/6/22 ساعت: 11 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

:: مطالب مشابه

صفحات سايت

تعداد صفحات :[ ]