[RB:Blog_Title]

امروز :
2
نفر آنلاين
تبليغات
درباره سايت

ورود کاربران
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات
موضوعي ثبت نشده است

خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است

آرشيو لينک ها
تبادل لينک هوشمند
لینک :
آمار و اطلاعات
بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 80
افراد آنلاین : 2
کل بازدیدکنندگان : 1904
کدهاي اختصاصي

تبليغات

اهميت استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين


بازاريابي محتوا يا Content Marketing يكي از بهترين روش هايي است كه با استفاده از آن مي توانيد مخاطبان خود را به كسب و كارتان جذب كنيد. در واقع امروزه بازاريابي محتوا مثل يك قلاب عمل مي كند. از طريق توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود مي توانيد افراد زيادي را به سمت كسب و كار خود سوق دهيد. در اين مقاله كه از آويناوب منتشر شده است قصد دارم در مورد بازاريابي محتوا و اهميت استفاده از آن در كسب و كارهاي آنلاين صحبت كنم. پيشنهاد مي كنم در اين مقاله هم همراه من باشيد.

اهميت استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين

بازاريابي محتوا يكي از بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي است كه صرفا با توليد محتواي مورد نياز مخاطبانتان در قالب هاي مختلف مي توانيد با مخاطبانتان در تعامل باشيد. هر وقت صحبت از توليد محتوا مي شود فكر همه به سمت نوشتن مقاله مي رود. اكثر افراد ، توليد محتوا را در قالب توليد محتواي متني يا همان مقاله نويسي مي بينند. در صورتي كه ديگر فرمت هاي محتوايي مثل ويدئو و پادكست طرفدارهاي بيشتري نسبت به محتواي متني دارند. سايت هايي مثل “سبكتو” از طريق توليد فايل هاي صوتي در قالب پادكست اقدام به توليد محتواي سودمند براي مخاطبان خود كرده اند. سوال من از شما اين است كه آيا همين مقاله اي كه الان در حال مطالعه آن هستيد به صورت صوتي در اختيار شما بود راحت تر نبوديد؟ در ادامه مواردي را عنوان مي كنم تا با اهميت اين روش بازاريابي اينترنتي در كسب و كارهاي آنلاين بيشتر آشنا شويد.

1.كم هزينه بودن

هزينه توليد محتوا نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي خيلي ارزان تر است. شايد پيش خود فكر كنيد براي توليد محتواي ارزشمند بايد هزينه هاي زيادي را پرداخت كنيد. در بسياري از مواقع اين طور است ولي نسبت به هزينه هاي ديگر روش هاي تبليغاتي مثل تبليغات كليكي بسيار ارزان تر است. از اين بابت مي گويم كه توليد محتوا براي شما بسيار ارزشمند تر و ماندگار تر از مثلا تبليغات يك ماهه در يكي از سايت هاي پر طرفدار است. به خاطر اينكه توليد محتوا براي شما مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت مي ماند. از طريق توليد محتواي ارزشمند مي توانيد بسياري از هزينه هاي اضافي خود را كه مثلا صرف تبليغات مي كنيد را حذف كنيد و به جاي آن به صورت دراز مدت سرمايه گذاري كنيد.

حتما بخوانيد  نكات طلايي در تجارت الكترونيك

2.كاربر پسند بودن

هنگامي كه شما يك مقاله با عنوان “چرا بايد سايت خود را سئو كنيم؟” مي نويسيد به اين فكر كرده ايد كه چند نفر به دنبال پاسخ اين سوال هستند؟ اگر در مقاله خود به صورت كاملا دقيق و جامع به پاسخ اين سوال پرداخته باشيد مطمئن باشيد مورد توجه بسياري از مخاطبان شما قرار مي گيرد. بازاريابي محتوا دقيقا يعني همين. يعني براي مخاطبانتان محتوا توليد كنيد نه چيز ديگري! يكي از دلايل استفاده از بازاريابي محتوا در كسب و كارهاي آنلاين اين است كه محتواي توليد شده كاربر پسند است. زماني كه محتواي توليدي شما كاربر پسند باشد اولين قدم را براي جلب اعتماد مخاطبانتان بر داشته ايد. مخاطبانتان به شما اعتماد مي كنند و مشتاق مي شوند تا با ديگر خدمات كسب و كار شما نيز آشنا شوند. شايد ديگر خدماتي كه ارائه مي كنيد پولي باشد.

3.قابليت ويروسي شدن

بازاريابي محتوا پتانسيل ويروسي كردن محتواي شما را دارد. اينفوگرافيك هايي كه در شبكه هاي اجتماعي دست به دست مي چرخند را تا به حال ديده ايد. از همين مسئله مي توان به اين قضيه پي برد كه هر گونه محتوايي قابليت ويروسي شدن را دارد ولي به شرط اينكه جذاب و ارزش افزوده اي براي مخاطب داشته باشد. زماني كه من از محتوايي كه به دستم رسيده است خوشم مي آيد و حس مي كنم به درد ديگران هم مي خورد آن را سريعا براي ديگر دوستانم هم ارسال مي كنم. اگر توانايي توليد محتواي يونيك و ارزشمندي را داشته باشيد فرقي هم نمي كند در چه زمينه اي باشد، مطمئن باشيد كه توسط ديگر كاربران به اشتراك گذاشته مي شود. اگر به اين قضيه شك داريد همين حالا به لينكدين خود سر بزنيد و محتواهايي كه چندين بار به اشتراك گذاشته اند را ببينيد.

ادامه مطلب


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/8/11 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

4 راز براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار اينترنتي


كسب و كارهاي اينترنتي زيادي وجود دارند كه بعد از مدتي با شكست مواجه مي شوند و نابود مي شوند. اكثر اين كسب و كارها بدون آگاهي كامل از اصول بازاريابي اينترنتي راه اندازي مي شوند و در نهايت با شكست مواجه و رها مي شوند. واقعا دليل اين كه كسب و كارهاي با سابقه اي بعد از مدت ها از بين مي روند چه هست؟ در اين مقاله قصد دارم در مورد 4 راز براي موفقيت در كسب و كار اينترنتي صحبت كنم. اگر مي خواهيد در كسب و كار اينترنتي خود موفق باشيد و به سمت شكست حركت نكنيد در اين مقاله همراه آوينا وب باشيد.

چه كسب و كارهاي اينترنتي موفق هستند؟

اگر بخواهم خيلي كوتاه بگويم كسب و كارهايي كه از ابزارهاي بازاريابي اينترنتي كه در اختيار دارند به خوبي استفاده مي كنند موفق خواهند بود. البته موفقيت در كسب و كارهاي اينترنتي فقط به اينجا ختم نمي شود. كسب و كارهايي كه مي خواهند موفق باشند ابتدا بايد اعتماد سازي كنند. با گسترش رسانه هاي اجتماعي مردم بيشتر به حرف ديگران در كامنت ها گوش مي دهند. همان جريان تبليغات دهان به دهان است و كمتر كسي ديگر به حرف شما كه يك نفر هستيد گوش مي دهد.

شايد پروسه اعتماد سازي يكم سخت شده باشد. ولي اولين و مهمترين كاري كه هر كسب و كار آنلايني بايد انجام دهد اعتماد سازي است كه روش هاي بسيار زيادي براي اعتماد سازي براي مخاطبان وجود دارد كه در ادامه بيشتر در موردش صحبت مي كنم.

پس كسب و كارهايي موفق مي شوند كه اولا اعتماد سازي خوبي انجام دهند و دوما از رسانه هاي ديجيتالي كه براي تبليغات و بازاريابي اينترنتي وجود دارند به خوبي استفاده كنند.

 

4 راز براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار اينترنتي

پشت هر كسب و كار اينترنتي موفقي رازهايي وجود دارد. كه در ادامه قصد دارم شما را با راز هايي آشنا كنم كه شما هم بتوانيد كسب و كار موفق و پر سودي داشته باشيد.

 

ادامه مطلب

 


برچسب:
+ نوشته شده: 1396/7/10 ساعت: 09 توسط:bamanaa| بازديد : <~PostViwe~>|

:: مطالب مشابه

صفحات سايت

تعداد صفحات :[ ]