خبري
 

يكي از مسائل مهمي كه بايد به آن توجه زيادي داشت مسئله ي بازاريابي و فروش مي باشد به اين معني كه زماني كه ما هر محصولي داشته باشيم و يا يك سايت خوب با بهترين طراحي و برنامه نويسي در اختيار داشته باشيم زماني كه اي محصولات و سايت ما مشتري نداشته باشد هيچ فايده اي ندارد داشتن حتي بهترين محصولات به اين منظور در اين مقاله به مسائل مربوط به بازار يابي و فروش و نحوه ي مذاكره مي پردازيم.

2vebeet آموزش بازاريابي و فروش(قسمت اول)

تكنيك هاي فروش در بازاريابي به طور كامل در بخش زير بررسي شده است

امروزه با تحولات گسترده و وسيعي كه در جهان روي داده حال هواي تجارتم در اين تحولات تغييرات زيادي كرده به طور يقين مي توان گفت كشوري كه نتواند در صحنه ي رقابت هاي بين المللي خود را وارد كند باعث مي شود بسياري از فرصت هاي كسب و كار را به سود ديگران از دست خواهد داد.

مشتريان امروزه ديگر از فروشنده هاي پر ادعا و پرحرف كه فقط به فكر منافع خود و فروششان هستند خوششان نمي آيد فروشنده ي امروزي بايد در تماس با مشتري بوده و نقش راهنما و مشاور او راداشته باشد.

تعريف كلي فروش:فروش يكي عامل هاي مهم و زير مجموعه بازاريابي مي باشد به طور كلي مي توان بيان كرد فروش يكي از انتهايي ترين عمليات بازاريابي در يك معامله مي باشد و همينطور عامل شروع يك رابطه بلند مدت مي باشند.

معمولا فرايند فروش عمليات مختلفي دارد اين عمليات شامل:

  • جستجو كردن و يافتن مشتري
  • تماس با مشتري
  • نمايش
  • حل مشكل
  • رفع و رسيدگي به اعتراضات
  • قرارداد بستن
  • پيگيري هاي پس از فروش

هر مرحله در هركشور اهميتي متفاوت دارد.

نمايندگاني كه در فروش با تجربه هستند مي دانند كه حضور در بازار يكي از تكنيك هاي لازم براي بهره وري از سفارشات مي باشد.در آمريكا اين حضور به معناي حضور جدي مي باشد در برخي از كشورها حضور به معناي داشتن صبر و تحمل در بازار مي باشد يعني ماه ها و سال ها صبر كنند تا سرمايه گذاري آن ها به نتيجه برسد به عنوان مثال شركتي كه ميخواد با ژاپن وارد بحث شود براي مذاكراتي كه 3 الي 10 سال امكان دارد طول بكشد بايد آمادگي لازم را داشته باشند.

فروش سنتي:در فروش سنتي فروشنده به طور مستقيم و حضوري با مشتريان در ارتباط مي باشد و به دليل دانش كم هم مي باشد اين نوع فروش و تصور فروشنده از اين نوع فروش چابلوسي و فريب و…مي باشد كه فقط هدف دارد به هر نحوي محصول خود را بفروشد در حال حاضر بازارهاي جديد تفاوت زيادي با بازارهاي گذشته كرده است.

قانون 80/20 يافتن مشتري

طبق اين قانون 80 درصد از محصولات شما را 20 درصداز مشتريان شما خريداري مي كند يعني 20 درصد از مشتريان شما 80 درصد از درآمدتان را تامين مي كند پس مي توان بهاين نتيجه رسيد براي مشتريان بايد بيشتر وقت گذاشت وبه  مشتريان قديمي زنگ زد اين كار بسيار آسان و راحت مي باشدولي هميشه بايد به فكر يافتن مشتريان جديد باشيم.

كار فروش داراي 3 مرحله مي باشد كه شامل:پيدا كدرن مشتري،توضيح دادن كه چرا خريد نمودن از شما بهترين خريد مي باشد و در آخر نهايي سازي فروش مي باشد.به طور ميانگين مي بايست 80 درصد از وقت را براي پيدا كردن مشتري گذاشت و 20 درصد از وقت مانده را براي نهايي سازي فروش قرار داد.

قانون 70/30

به طور كل فروشنده ها خيلي حرف مي زنند اما فروشنده ي خوب و قوي سوال هاي خوب و گزيده مي پرسد يك فروشنده ي خوب 70 درصد گوش مي كند و 30 درصد  سوال مي پرسد تنها فروشنده اي ضعيف است كه زود قيمت مي دهد مشتري خود مي بايست قيمت را سوال كند وقتي مشتري با رفتاري كه دارد به شما نه مي گويد در واقع فروش را قطع نمي كند در واقع از شما انتظار دارد اطلاعات بيشتري در اختيارش بگذاريد.

تكنيك هاي فروش در بازاريابي

به طور كلي مي توان گفت فروش نوعي كمك به ديگران مي باشد به منظور ارتقاي كيفيت و كار آن ها مي باشد در سال هاي اخير فروش تغييرات زيادي كرده است رقابت ها بسيار زياد و فروشنده ها بسيار بيشتر شده اند آن هايي كه قصد دارند مشتريان بيشتري جذب كنند مي بايست هوش و شخصيت برتري را دارا باشند همچينين نوع لباس پوشيدنشان ،طرز حرف زدنشان راه رفتنشان بسيار اهميت دارد رقابت در فروش همانند رقابت در مسابقه هاي ورزشي مي باشد اگر تميرن نكنيم وآموزش نبينيم رقيب ها از شما جلو خواهند زد.

ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
[ 1396/10/6  ] [ 09 ] [ bamanaa ] [ ]

امروزه رقابت شديد و نزديك بين سازمانها يا شركتها با يكديگر عامل مهمي براي تبليغات شده اند و تبليغات خوب و تاثيرگذار در گرو عكاسي صنعتي با كيفيت و تخصصي است. عكاسي در زمينه فعاليت شركتها ، سازمانها ، نحوه توليد محصولات جزء عكاسي صنعتي محسوب ميشود.

عكاسي صنعتي به عنوان يك عنصر اساسي و موثر بر مخاطب يا متقاضيان عمل مي كند و حيطه كاري بسيار گسترده اي دارد زيرا ممكن است محصولات شركت يا سازمان به اقصي نقاط كشور يا جهان صادر شود به همين سبب عكاسي صنعتي يكي از مهم ترين ابزارات تبليغاتي از محصولات يا نحوه توليد محصولات در شركت ها است. در اين مقاله به عكاسي صنعتي و پيرامون آن مي پردازيم :

عكاسي صنعتي چيست؟

عكاسي صنعتي يكي از زيرمجموعههاي عكاسي ميباشد كه در دنياي تجارت و كسب و كار امروزي از اهميت بالايي برخوردار است. عكاسي صنعتي وظيفه دارد كه ويژگيهاي يك محصول را دقيق ، جامع و با كيفيت نمايش دهد و بايد نماي كاملي از كالا را براي مخاطب به نمايش بگذارد. براي تاثيرگذاري بيشترعكسهاي صنعتي بر مخاطب ميتوان از دكور يا چيدمانهاي ساده در عين حال منطبق با نوع كالاهايي كه سوژه عكاسي هستند استفاده كرد تا كمي از خشك بودن فضاي عكاسي صنعتي كاسته شود. بايد توجه ويژهاي به اين موضوع داشته باشيم كه با كمي اغراق ، تاكيد و تباين بيش از حد در دكور ، دكور طراحي شده بر سوژه غلبه كرده و خود را بيشتر در عكس نمايان ميكند. اين به نوع طراحي دكور برميگردد كه دكورعلاوه بر اينكه جذابيت كالا را بالا ببرد در حاشيه هم قرار داشته باشد.

عكاسي صنعتي

عكاسي صنعتي

جذابيتهاي عكاسي صنعتي

عكاسي صنعتي يكي از جذاب ترين شاخههاي عكاسي ميباشد به شرط آنكه عكاس نظرات سفارش دهنده را به خوبي بتواند در قاب عكس بياورد و تقريبا در هيچ يك از شاخه هاي عكاسي به اندازه عكاسي صنعتي نظرات مشتريان يا سفارش دهندهها در رأس كار قرار داده نميشود. عكاس با آناليز كردن نظرات كارفرما در عين حال با به كارگيري دانش عكاسي خود و در نظرگرفتن تمام ويژگيهاي محصول ميتواند عكسي بگيرد كه ناشي از تفكرات كارشناسانه خود و هوشمندانه سفارش دهنده باشد و در عين حال جذاب ، گيرا ، پر مخاطب و با كيفيت هم باشد.

ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
[ 1396/10/4  ] [ 09 ] [ bamanaa ] [ ]

در اين مقاله مي خواهيم ويژگي هاي استارت آپي كه باعث كسب درآمد مي شود را با هم مرور كنيم. براي راه اندازي يك استارت آپ فقط يك ايده كافي نيست و ايده اصل و اساس شروع كار است ولي مهم تر از آن اين است كه چگونه استارت آپ خود را به مرحله كسب درآمد برسانيم.براي راه اندازي يك كسب و كاري كه بتواند كسب درآمد خوبي براي شما داشته باشد و به يك تجارت موفق تبديل شود بايد به موضوع business plan  توجه زيادي داشته باشيد.

چگونه از طريق استارت آپ كسب درآمد كنيم؟

استارت آپ

استارت آپ

براي راه اندازي يك كسب و كاري كه بتواند كسب درآمد خوبي براي شما داشته باشد و به يك تجارت موفق تبديل شود بايد به موضوع business plan  توجه زيادي داشته باشيد.

اگر بخواهيم توضيح واضح تري در اين زمينه به شما ارائه دهيم بايد بگوييم كه بيزينس پلن سندي است كه مراحل و اقدامات استارت آپ را در يك دوره مشخص شده بيان مي كند و معمولا اطلاعات دقيقي از هزينه ها، سود ها، ضرر و زيان ها و ريسك ها خواهد بود.

در تعريف استارت آپ ها موضوع كسب و كار انواع مختلفي دارد، هدف برخي از آنها جذب سرمايه از سرمايه گذارها مي باشد و بعضي ديگر از آنها براي عمليات درون سازماني كاربرد دارند.

اما اكثر اوقات افراد ذهنشان درگير اين موضوع مي شود كه آيا استارت آپ ها  طرح از پيش تعيين شده كسب و كارشان را اجرا و عملي مي كنند يا زمان مواجه شدن با موانع موجود در توسعه كسب و كار طرح كسب و كار را تغيير مي دهند؟

جوابي كه براي اين سوال وجود دارد اين است كه وقتي استارت آپ شما  اجرا شده و وارد بازار كسب و كار مي شود مسلما رقيباني هميشه وجود دارند و براي پيروز شدن در اين ميدان ناگزير هستيد كه طرح كسب و كاري كه براي كسب وكار خود طراحي كرده بوديد تغيير دهيد و يا حتي خدمات و محصولات جديدي را بعنوان كسب و كار براي سود بهتر به استارت آپ خود بيافزاييد.

بنابراين در استارت آپ همه چيز بستگي به وضعيت كسب و كار و توانمندي رقيبان و ميزان درك و هوشمندي آنها دارد اگر در اين زمينه مديريت قوي و دانش لازم براي مقابله با شرايط بحراني داشته باشيد در اين زمينه پيروز و سربلند خواهيد شد.

قدم بعدي كه براي راه اندازي كسب وكار بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشيد مدل كسب و كار است. با اين مدل شما مي توانيد طرح ها و ايده هاي استارت آپي خود را به ارزش هاي اقتصادي تبديل كنيد.

مدل كسب وكار نشان دهنده اين است كه يك استارت آپ چگونه  با مشخص كردن جايگاه در زنجيره ارزش كسب درآمد مي كند كه شامل موضوعات متفاوتي درباره كسب و كار مي باشد كه عبارت است از استراتژي ها، كارآفريني، مسائل اقتصادي، سرمايه گذاري، بازاريابي و عملكردها است.

يك مدل كسب وكار به ما نشان مي دهد كه چگونه مي توانيم براي خود در زنجيره ارزش جايگاهي پيدا كنيم و چطور مي توانيم باعث تثبيت جايگاه و درآمدزايي شويم.

ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>
[ 1396/10/3  ] [ 09 ] [ bamanaa ] [ ]
.: Weblog Themes By blog9 :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 69
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 3556
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب